ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΝΗ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ –ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ -ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΡΑ.
Η ληστεία της τρόικας συνεχίζεται με τη δανειακή σύμβαση και η δοτή συγκυβέρνηση των δανειστών να τρέχει με απίστευτες ταχύτητες να ψηφίσει τους εφαρμοστικούς νόμους του νέου μνημονίου, της νέας ληστρικής επιδρομής σε βάρος των εργαζομένων και του λαού, μέχρι να ολοκληρωθεί η παράδοση της οικονομίας, της κοινωνίας, της μισθωτής εργασίας, των δημοκρατικών και συνδικαλιστικών κατακτήσεων, του δημόσιου πλούτου στον απόλυτο έλεγχο του κεφαλαίου.