Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παρελάσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παρελάσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

MEGAλεια

0 σχόλια
Στην πιο σιχαμερή εκπομπή της άθλιας ελληνικής τηλεόρασης, την "Υποταγή" του Πρετεντέρη, είχαμε και χθες (26/3/12) μερικές πραγματικά μεγάλες κουβέντες από κάποια λαμπρά πολιτικά μυαλά. Παρά την πολιτική ευφυία που ξεχείλιζε από τα στόματα των καλεσμένων και τις οθόνες των τηλεοράσεων, την παράσταση, για άλλη μία φορά, έκλεψε ο συντονιστής της κουβέντας. Με εμφανείς αβάντες στον Χρυσοχουντίδη, με κάθετες πάσες στον δεξιό εξτρέμ Βορίδη, με κοινοβουλευτικές θεωρίες στον Ψαριανό και με προτάσεις κοινής λογικής στον Καφετζόπουλο. Ότι γουστάρει η ψυχή του καθενός δηλαδή.


Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

25-3-2012 "Παρέλαση" στη Θεσσαλονίκη

0 σχόλια

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Άξια νεολαία ! Μούτζωσαν ομαδικά τους επισήμους αφού τους φώναξαν «Είστε μαλάκες!»

0 σχόλια

Απο ένα ακόμα περιστατικό οργής, χαρακτηρίστηκε η σημερινή παρέλαση στα Ιωάννινα για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης από τον Τούρκικο Ζυγό. Ομάδα μαθητών από σχολείο της πόλης, μόλις πλησίασε την εξέδρα των επισήμων, γύρισε και μούντζωσε ομαδικά τους επίσημους!!!Προηγήθηκε το σύνθημα του σημαιοφόρου του σχολείου ο οποίος φώναξε δυνατές "Είστε Μαλάκες"! Στιγμές περηφάνιας για την κίνηση αυτή των μαθητών που εξόργισε τον δήμαρχο Ιωαννίνων κ. Φίλιππα Φίλιο, ο οποίος αποχώρησε από όχι μόνο από την εξέδρα των επισήμων,αλλά και από το χώρο που έγινε η παρέλαση.
Μας συγκίνησαν πάλι τα κωλόπαιδα.Ενα μεγάλο Μπράβο στην νεολαία !