Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χούντα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χούντα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Χρυσαυγίτης ομολογεί ξυλοδαρμούς στην πλατεία Αμερικής και οπλοφορία

0 σχόλια

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Αθανάσιος Ανδρεουλάκος: "Η επανάστασης της 21ης Απριλίου δημιούργησε δίκαιο...αναγνωρίστηκε σε εσωτερικό και εξωτερικό.

0 σχόλια




Ο διορισθείς νέος Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και νέος συνεργάτης του υπουργού Δένδια, Αθανάσιος Ανδρεουλάκος, είχε θητεύσει την περίοδο του 1968, επί... "επαναστάσεως" όπως συνήθιζαν να την αποκαλούν οι θιασώτες των πραξικοπηματιών, βασιλικός επίτροπος και ορισθείς εισαγγελέας έκτακτου στρατοδικείου.

Η κυβέρνηση ποιεί τη νήσσα και κρατάει χαμηλούς τόνους στην αποκάλυψη διαδικτυακών ιστότοπων ότι ο διορισθείς νέος Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και νέος συνεργάτης του υπουργού Δένδια, Αθανάσιος Ανδρεουλάκος, είχε θητεύσει την περίοδο του 1968, επί "επαναστάσεως" όπως συνήθιζαν να την αποκαλούν οι θιασώτες των πραξικοπηματιών, βασιλικός επίτροπος και ορισθείς εισαγγελέας έκτακτου στρατοδικείου.
Διαβάζουμε τις τελευταίες ώρες ότι από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη(τι επωνυμία κι αυτή) ο κ.Ανδρεουλάκος ούτε λίγο ούτε πολύ στην συγκεκριμένη δίκη έριξε στα μαλακά τους τότε κατηγορούμενους της αντιστασιακής οργάνωσης κατά της Χούντας, του κλιμακίου της "Δημοκρατικής Άμυνας" Θεσσαλονίκης.


Είναι όμως έτσι; Όχι, όπως τουλάχιστον διαβάζουμε στα έγγραφα που παρουσιάζουμε. Ο τότε επίτροπος της Χούντας, Αθανάσιος Ανδρεουλάκος, εξήρε σε ένα κείμενο που θα το ζήλευε και ο Γεώργιος Παπαδόπουλος(όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα της εποχής), το απριλιανό καθεστώς: "Η επανάστασης της 21ης Απριλίου επικράτησε πλήρως..δημιούργησε δίκαιο...αναγνωρίστηκε σε εσωτερικό και εξωτερικό..."κλπ, κείμενο που μπορείτε να διαβάσετε και να διαβάσει και ο κ.Δένδιας στα αποσπάσματα που δημοσιεύουμε.
Ο καθένας σε αυτό το τόπο έχει γράψει την ιστορία του. Και ο κ.Ανδρεουλάκος τη δική του. Η επιλογή στο πόστο αυτό,Δειχνει οτι η χουντα δεν εφυγε ποτέ αλλα αλλαξε πρόσωπο. Και ο νοών νοείτο...





Aπο:Ζέρβας Απόστολος

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Α.Τ. Μεταμόρφωσης «Άμα σε σκοτώσω εδώ μέσα δεν θα μπορέσεις να μου κάνεις μήνυση!»

0 σχόλια
Οι ρατσιστικές επιχειρήσεις σκούπα του Χρυσοχοίδη γίνονται σε συνεργασία με τους νεοναζί και τους φασίστες. Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης ναζιστικού τύπου είναι η πιο φρικιαστική ρατσιστική επίθεση εδώ και είκοσι χρόνια. Καλλιεργούν ένα  κλίμα φόβου Βενιζέλος, Σαμαράς και Καρατζαφέρης με επωφελούμενους τους νεοναζί της Χρυσής  Αυγής και θύματα τις δημοκρατικές ελευθερίες όλων μας. Θέλουν να αποπροσανατολίσουν το οργισμένο κόσμο από τις ευθύνες τους για την φτώχια, την ανεργία και την εξαθλίωση που έφεραν και φέρνουν τα Μνημόνια της χρεοκοπίας. Οι καταγγελίες των αγανακτισμένων νεοναζί είναι τρόπος άσκησης της αστυνομικής επιτήρησης σύμφωνα με το νέο δόγμα του Χρυσοχοίδηπου δεν διάβασε ποτέ το Μνημόνιο!

Η Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσιμό και τη Φασιστική Απειλή δημοσιοποιεί τη καταγγελία του Μιάν Ταμούρ και τις φωτογραφίες των θυμάτων των ρατσιστικών επιθέσεων. Οι ευθύνες του Χρυσοχοίδη και των υπαλλήλων στα ρατσιστικά εγκλήματα πρέπει να ξεσηκώσουν τη αντίδραση των συνδικάτων, των Δημάρχων, των φοιτητικών συλλόγων και του Δικηγορικού Συλλόγου. 
Τη Κυριακή 22 Απρίλη στις 6.30μμ ομάδα φασιστών με ρόπαλα επιτέθηκε οργανωμένα και χτύπησε Πακιστανούς μετανάστες στο σταθμό του προαστιακού στη Μεταμόρφωση. Τρεις από αυτούς τραυματίστηκαν σοβαρά. Οενας νοσηλεύεται με βαριά τραύματα στο κεφάλι και το χέρι, ένας δεύτερος έχει σπασμ΄νο χέρι και τραύματα στο κεφάλι και το πρόσωπο. 
Η Αστυνομία ειδοποιήθηκε αμέσως. Ο ξυλοδαρμός έγινε μπροστά στα μάτια της πρώτης ομάδας τεσσάρων αστυνομικών που έφτασαν εκεί. Η ενίσχυση της ομάδας κατέληξε σε προσαγωγή μεταναστών ενώ τα φασιστοειδή έφυγαν ανενόχλητα.
Όταν ένα ς μετανάστης πήγε στο ΑΤ Μεταμόρφωσης για να κάνει μήνυση τον έδιωξαν οι αστυνομικοί αφού το ρώτησαν αν γνωρίζει τη ταυτότητα των δραστών!
Όμως η αστυνομική κάλυψη του πογκρόμ κατά των Πακιστανών μεταναστών συνεχίστηκε. Την Δευτέρα 23 Απρίλη εμφανίστηκε σε συνέντευξη τύπου στην ΕΣΗΕΑ ο Μιάν Ταμούρ, φίλος των θυμάτων και κατάγγειλε το περιστατικό. Την Τρίτη 24 Απρίλη το πρωί στις 9.30πμ αστυνομικός με μηχανάκι τον παρακολουθεί έξω από το σπίτι του μέχρι τη στάση του λεωφορείου όπου και καλεί τέσσερις άνδρες της Ασφάλειας για να τον προσαγάγουν στο ΑΤ μεταμόρφωσης. Τον ρωτάει: «Είσαι μάγκας; Πειράζεις το κόσμο; Σε έχουνε γ…. ποτέ;»
Στο ΑΤ μεταμόρφωσης οι αστυνομικοί τον πήγαν στο 2ο όροφο. Στο ασανσέρ τον χτύπησαν στο πρόσωπο. Ο αστυνομικός του ζήτησε να κατεβάσει τα χέρια από το πρόσωπο. «Κάτω τα χέρια σου θα σε χτυπάω όποτε θέλω. Θα σε γ… εδώ» φώναζε ο αστυνομικός.
Τον έβαλαν σε ένα δύο δωμάτιο όπου έβγαλαν έξω δύο γυναίκες και έκλεισαν τα παράθυρα. 
«Άμα σε σκοτώσω εδώ μέσα δεν θα μπορέσεις να μου κάνεις μήνυση» φώναζε ο ένας που το χτυπούσε.
«Θα σε ρωτήσω πράγματα και θα απαντήσεις ναι, τίποτα άλλο, κατάλαβες;»
Μετα ήρθε ο διοικητής, το πήρε μαζί του και το ρώτησε: «Πές μου την αλήθεια, πείραξες γυναίκες; Γιατί πηγαίνεις γυμναστήριο;»
Του απάντησε:»Χτύπησαν παιδιά τη Κυριακή μια ομάδα. Φύγανε όλοι όταν ήρθαν πολλοί αστυνομικοί». Ο διοικητής του είπε «θα ελέγξουμε στα κομπιούτερ αν έχει κάνει κάτι.»
Η προσβλητική συμπεριφορά συνεχίστηκε από χειριστή του κομπιούτερ ο οποίος στην έκφραση του Ταμούρ: ¨Φίλε δεν έχω κάνει ποτέ τίποτα…» απάντησε «Δεν είμαι φίλος σου, θα σου ρίξω μπουνιά. Θα σε στείλω πίσω στο Πακιστάν.» 
Στο τέλος  ο διοικητής του είπε: «Είσαι καλό παιδί, δε βρήκαμε τίποτα. Φύγε και έλα αύριο με όσους μένετε μαζί.»
Είναι καιρός να βάλουμε τέ4λος στις ρατσιστικές επιχειρήσεις σκούπα και τη συνεργασία ΕΛΑΣ με τις φασιστικές συμμορίες.

«Ο Aγών μου» του Χίτλερ θα κυκλοφορήσει επίσημα στη Βαυαρία

0 σχόλια
Η τοπική κυβέρνηση του γερμανικού κρατιδίου της Βαυαρίας ανακοίνωσε ότι προετοιμάζει μία νέα, σχολιασμένη από ιστορικούς έκδοση του διαβόητου βιβλίου του Αδόλφου Χίτλερ «Ο Αγών μου». Στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί η συγκεκριμένη έκδοση από φοιτητές, πανεπιστημιακούς αλλά και κάθε αναγνώστη που ενδιαφέρεται για την άνοδο, την επικράτηση και τα εγκλήματα του ναζισμού. Θα κυκλοφορήσει μάλιστα και μία πιο ευσύνοπτη έκδοση για χρήση από μαθητές στα σχολεία.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Άγρια δολοφονία ομοφυλόφιλου στο Σαντιάγο από νεοναζί

0 σχόλια
Τη θέσπιση νόμου που θα επισύρει βαρύτερες ποινές για εγκλήματα μίσους με υπόβαθρο τη σεξουαλική ταυτότητα ζητά η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα από την κυβέρνηση της Χιλής, μετά το θάνατο ενός 24χρονου ομοφυλόφιλου που ξυλοκοπήθηκε και βασανίστηκε από τέσσερις νεοναζί.

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Video: Σκούπα των μπάτσων στην ΑΣΟΕΕ

0 σχόλια

Δήλωση φοιτητή για τη σημερινή επίθεση των ακροδεξιών στην Πανεπιστημιούπολη

0 σχόλια
<
Νωρίς, σήμερα το πρωί, ομάδα ακροδεξιών κρανοφόρων επιτέθηκε σε φοιτητές στη Σχολή Θετικών Επιστημων στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες 40 κρανοφόροι με ρόπαλα και τσεκούρια εισέβαλαν στην Μαθηματική σχολή και επιτέθηκαν σε μέλη των ΕΑΑΚ, της ΑΡΕΝ και αναρχικούς φοιτητές. 
Πολλοί από τους επιτιθέμενους φασιστές ήταν συμφωνα με τις μαρτυρίες μεγάλης ηλικίας -35 ετών- και αρκετά έμπειροι σύμφωνα με τον τρόπο δράσης τους.


Επίθεση της Χρυσής Αυγής σε φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

0 σχόλια

Σύμφωνα με πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες πριν λίγη ώρα μια ομάδα κρανιοφόρων της Χρυσής Αυγής επιτέθηκε σε φοιτητές στη Σχολή Θετικών Επιστημων στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου. Σύμφωνα με αυτόπτεις μάρτυρες σαράντα κρανοφόροι με ρόπαλα και τσεκούρι εισέβαλαν στην Μαθηματική σχολή και κηνύγησαν δύο μέλη των ΕΑΑΚ τα οποία και χτύπησαν. Στην συνέχεια οι κρανοφόροι Χρυσαυγίτες εισέβαλαν στην αίθουσα όπου πραγματοποιούνταν συνέλευση του φοιτητικού συλλόγου του Φυσικού και κηνύγησαν τους φοιτητές εκσφενδονίζοντας ταυτόχρονα υβριστικές εκφράσεις. Οι φοιτητές κατάφεραν να διαφύγουν από την πίσω πόρτα της αίθουσας ενώ οι Χρυσαυγίτες απομακρύνθηκαν στη συνέχεια από το πανεπιστήμιο. Τα ακροδεξιά στοιχεία προκάλεσαν υλικές καταστροφές στα τμήματα του Μαθηματικού και Φυσικού.
Αυτην την στιγμή πραγματοποιείται αντιφασιστική πορεία στις γύρω απο το πανεπιστήμιο γειτονιές. 

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

codex alimentarius : διατροφικός φασισμός

0 σχόλια
Απαγορεύεται η φύτευση ,εξαιτίας του ότι η "ράτσα" της πατάτας ανήκει μαζί με τα δικαιώματά της σε κάποια εταιρεία ή οποία απαγορεύει την αναπαραγωγή της, κάτι σαν ΑCTA διατροφική, το λεγόμενο "Codex Alimentarius",βάσει του οποίου θα απαγορεύεται μελλοντικά η αναπαραγωγή "τέτοιου τύπου" με κατοχυρωμένη πατέντα αγροτικών προϊόντων.
Τα γεγονότα προχωρούν με τρομερή ταχύτητα δίχως να μας αφήνουν περιθώρια για αδράνεια. Όσο οι αλήτες τηλεκανίβαλοι, κάνουν προπαγάνδα κρατώντας μας υπνωτισμένους, κάποιοι σχεδιάζουν το μέλλον μας αθόρυβα.

Εάν υπάρχει ένα εργαλείο με το οποίο μπορείς να ελέγξεις απόλυτα τον άνθρωπο, αυτό είναι η ίδια του η τροφή, το αγαθό με το οποίο εξασφαλίζει την επιβίωση του. Πίσω απ’ τον περίφημο διατροφικό κώδικα κρύβεται μια εφιαλτική πραγματικότητα. Ο κώδικας ισχύει επίσημα από το 1963 με τη σύμπραξη του οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAQ) και του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ), όπου και δημιουργήθηκε η επιτροπή που λειτουργεί πίσω απ’ τον κώδικα, επιτροπή η οποία υπάγεται στον Ο.Η.Ε. …








Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΚΚΕ : απροσχημάτιστη στήριξη της χούντας Άσσαντ

0 σχόλια



Κλιμακώνονται οι ενδο-ιμπεριαλιστικές αντιπαραθέσεις δύο μόλις 24ωρα πριν από την πραγματοποίηση της πρώτης συνόδου των λεγόμενων «Φίλων της Συρίας», που αναμένεται να εντείνει παντοιοτρόπως τις πιέσεις προς τη συριακή ηγεσία. Το κλίμα βάρυνε περαιτέρω μετά την είδηση για το θάνατο δύο ξένων δημοσιογράφων στη Χομς, και τον τραυματισμό δύο άλλων.