Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Η κουκουβάγια που ήταν θεός

0 σχόλια

Μια φορά και έναν καιρό , μέσα στα άναστρα μεσάνυχτα μια κουκουβάγια καθόταν στο κλαδί μιας οξιάς. Δυο τυφλοπόντικες προσπάθησαν να περάσουν χωρίς να γίνουν αντιληπτοί. <<Εσύ!>> είπε η κουκουβάγια .<<Ποιος;>> φώναξαν από το φόβο και την έκπληξη διότι δεν πίστευαν πως ήταν δυνατόν να τους δει κανείς μέσα στο μαύρο σκοτάδι. <<Εσείς οι δυο!>> είπε η κουκουβάγια. Οι τυφλοπόντικες έφυγαν βιαστικά και είπαν και στα αλλά πλάσματα του δάσους ότι η κουκουβάγια ήταν το πιο σπουδαίο και το πιο σοφό από απ’όλα τα ζώα διότι μπορούσε να δει στο σκοτάδι και διότι μπορούσε να απαντήσει σε οποιαδήποτε ερώτηση. << Θα το δούμε αυτό>>, ειπε το πουλί γραμματέας και πέρασε από το μέρος που ήταν η κουκουβάγια μια βράδια που ήταν πάλι πολύ σκοτεινά .<<Ποσα νύχια σου δείχνω ;>>είπε το πουλί γραμματέας .<<Δυο>>, απάντησε η κουκουβάγια και είχε δίκιο .<<Μπορείς να δώσεις μια συνώνυμη έκφραση των “δηλαδή” ή “μ’αυτό εννοώ”,>> <<Ήτοι>> είπε η κουκουβάγια .<<Γιατί ένας εραστής καλεί την αγαπημένη του ; >> ρώτησε το πουλί γραμματέας .<<Για να ερωτοτροπήσουν>> , είπε η κουκουβάγια . Το πουλί γραμματέας γύρισε βιαστικά για να συναντήσει τα άλλα πλάσματα και για να αναφέρει οτι  η κουκουβάγια ήταν όντως το σπουδαιότερο και σοφότερο ζώο στον κόσμο διότι μπορούσε να δει στο σκοτάδι και διότι μπορούσε να απαντά σε οποιαδήποτε ερώτηση .<<Μπορεί να δει και την ημέρα , επίσης;>> ρώτησε η κόκκινη αλεπού . <<Ναι>> ρώτησαν ταυτόχρονα ένας τυφλοπόντικας και ένα κανις.<<Μπορει να δει και την ημέρα, επίσης;>> .Όλα τα άλλα πλάσματα γέλασαν δυνατά με αυτή την ανόητη ερώτηση και επιτεθήκαν στην κόκκινη αλεπού και στους φίλους της και τους έδιωξαν από την περιοχή . Μετά έστειλαν έναν αγγελιοφόρο στην κουκουβάγια και της ζήτησαν να γίνει ο αρχηγός τους .Όταν η κουκουβάγια εμφανίστηκε ήταν καταμεσήμερο και ο ήλιος έλαμπε . Περπάτησε πολύ αργά και αυτό της προσέδωσε έναν αέρα μεγάλης αξιοπρέπειας και περιεργάστηκε τα πάντα γύρω της με τα μεγάλα, επίμονα μάτια της και αυτό της προσέδωσε έναν αέρα εκπληκτικής σπουδαιότητας .<<Είναι θεός >>, φώναξε μια κλωσά .Και όλα τα άλλα πλάσματα επανέλαβαν φωνάζοντας .<<Είναι θεός! >> Κι έτσι την ακλούθησαν όπου και αν πήγαινε και όταν άρχισε να σκοντάφτει επάνω σε πράγματα , όρχησαν και αυτά να σκοντάφτουν επάνω σε πράγματα .Τελικά έφτασε σε ένα μεγάλο δρόμο και άρχισε να βαδίζει στο μέσο του και όλα τα άλλα πλάσματα όρχησαν να την ακολούθου . Σε λίγο , ένα γεράκι που ήταν προπομπός παρατήρησε ένα φορτηγό που ερχόταν πάνω τους με 50 μίλια την ώρα και το ανέφερε στο πουλί γραμματέα και το πουλί γραμματέας το ανέφερε στην κουκουβάγια . << Υπάρχει κίνδυνος μπροστά >>, είπε το πουλί γραμματέας. <<Δηλαδή;>> είπε η κουκουβάγια . Το πουλί γραμματέας της εξήγησε .<<Δεν φοβάσαι ;>> ρώτησε .<<Ποιον; >> είπε ήρεμα η κουκουβάγια , διότι δεν μπορούσε να δει το φορτηγό .<<Είναι θεός!>> φώναξαν όλοι μαζί ξανά και ακόμη φώναζαν .<<Είναι θεός!>> όταν το φορτηγό τα χτύπησε και τα παράτησε .Μερικά από τα ζώα τραυματίστηκαν μόνο , αλλά τα περισσότερα , συμπεριλαμβανομένης και της κουκουβάγιας σκοτώθηκαν .
ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΠΕΡ, ΤΖΕΙΜΣ ΘΕΡΜΠΕΡ, 1894-1961

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Συναυλία οικονομικής ενίσχυσης

0 σχόλια

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Εξέγερση στο Μπαχρέιν : Κτηνώδης βια και αποσιώπηση απο διεθνή και καθεστωτικά ΜΜΕ

0 σχόλια

17/5/2012 - Σκληρές εικόνες από την άγρια καταστολή των αστυνομικών στο Μπαχρέιν, έρχονται στο φως από τα social media, καθώς τα περισσότερα καθεστωτικά ΜΜΕ, συμμετέχουν στην ύποπτη αποσιώπηση των γεγονότων. 
Σας μεταφέρω τις πληροφορίες όσο το δυνατόν αυτούσιες, έτσι όπως δόθηκαν από πολίτες στο Twitter (σημ. Πρόκειται για tweet μεταφρασμένα από τα Αραβικά, ή απευθείας σε "κακά Αγγλικά", οπότε κάνω ότι καλύτερο μπορώ):
@DurazYouth: Περισσότεροι από 80 πολίτες έχουν δολοφονηθεί μέχρι τώρα από τα όπλα των ΗΠΑ.

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

όλοι mega τέταρτη 16/5 8μμ

0 σχόλια

Antifa street art

0 σχόλια

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Αντιφασιστική συγκέντρωση Αθήνα

0 σχόλια
Αθήνα-πλατεία Βικτωρίας, Πέμπτη 10 Μαΐου 2012 στις 17:00

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Αν ο κόσμος άλλαζε τις εκλογές

0 σχόλια

Μια σύντομη αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος
Έχοντας πλέον στα χέρια μας τα επίσημα αποτελέσματα των χθεσινών βουλευτικών εκλογών (ποσοστό ενσωμάτωσης 99,98 %), συνειδητοποιούμε πως οι δήθεν αντιπρόσωποι της ελληνικής κοινωνίας , εκπροσωπούν στην πραγματικότητα το 51,46% του εκλογικού σώματος, ενώ το πρώτο κόμμα το οποίο κατέχει παραπάνω από το 1/3 των κοινοβουλευτικών εδρών (108) στηρίχτηκε μόλις από το 11.98% των εγγεγραμμένων στους εκλογικούς καταλόγους.
Το ποσοστό της αποχής (34,91 %) ήταν το ιστορικά μεγαλύτερο – γεγονός που επιδέχεται διάφορες αναλύσεις και το οποίο είναι αποτέλεσμα πολλών παραμέτρων. Σε κάθε περίπτωση, το τεράστιο (για τα ελληνικά δεδομένα) ποσοστό της αποχής, αναπόφευκτα πρέπει να συνδεθεί με τα πάσης φύσεως ελαττώματα του αντιπροσωπευτικού συστήματος, είτε αυτά σχετίζονται με τον πολιτικό πυρήνα του όπως συμβαίνει κυρίως (π.χ. εκλογική απεργία, παθητική έκφραση δυσαρέσκειας, απάθεια – διαστάσεις που είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους), είτε με τις κοινωνικές ή ακόμα και γραφειοκρατικού τύπου παθογένειές του (αδυναμία μετακίνησης ετεροδημοτών λόγω οικονομικής δυσπραγίας, σφάλματα στους εκλογικούς καταλόγους, προσωπικά κωλύματα σε συνδυασμό με την ανυπαρξία δυνατότητας επιστολικής ή ηλεκτρονικής ψήφου κλπ.). Το αντιπροσωπευτικό σύστημα δεν είναι τίποτα άλλο από μια μέθοδος υφαρπαγής της κοινωνικής συναίνεσης ή ανοχής και το πολιτειακό σύστημα της κοινοβουλευτικής «δημοκρατίας» αντλεί την ηθική και πραγματική νομιμοποίησή του από μια καλοστημένη μηχανή εξαπάτησης ή/και διαστρέβλωσης της κοινωνικής βούλησης (αρκεί κανείς να δει τους πολυσύνθετους και παράλογους εκλογικούς νόμους ή την εσωκομματική έλλειψη δημοκρατίας – φαινόμενα που υπάρχουν σε όλες ανεξαιρέτως τις, επί της ουσίας, Κοινοβουλευτικές Ολιγαρχίες).
Αλλά ακόμα και με κοινοβουλευτικούς όρους, το πρώτο κόμμα, που συγκέντρωσε ποσοστό 18,85 % (κάνοντας την ιστορικά χαμηλότερη ποσοστιαία επίδοσή του), δεν νομιμοποιείται πολιτικά (και εν τοις πράγμασι, ούτε νομικά) να επιβάλει τους όρους του στο πολιτικό παιχνίδι. Ν.Δ. και ΠΑ.ΣΟ.Κ. (το οποίο επίσης είχε την ιστορικά χαμηλότερη ποσοστιαία επίδοσή του -13,18 % – ακόμα και σε σχέση με τις εκλογές του 1974 όταν συγκέντρωσε το 13,58 %), δηλαδή τα δύο κόμματα που μεταπολιτευτικά νέμονται την εξουσία και τις ζωές μας, τα δύο χέρια των κυρίαρχων ελίτ, φαίνεται πως διαλύονται σαν κομματικοί μηχανισμοί, πως κόπηκαν. Το αν, ποιος/ποιοι, πότε και πώς θα πάρουν τη θέση τους είναι κάτι που είναι πολύ νωρίς να προβλεφθεί και που, σε μεγάλο βαθμό, εξαρτάται από εμάς, από την κοινωνία την ίδια.