Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Αντιφασιστική συγκέντρωση Αθήνα

0 σχόλια
Αθήνα-πλατεία Βικτωρίας, Πέμπτη 10 Μαΐου 2012 στις 17:00

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Αν ο κόσμος άλλαζε τις εκλογές

0 σχόλια

Μια σύντομη αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος
Έχοντας πλέον στα χέρια μας τα επίσημα αποτελέσματα των χθεσινών βουλευτικών εκλογών (ποσοστό ενσωμάτωσης 99,98 %), συνειδητοποιούμε πως οι δήθεν αντιπρόσωποι της ελληνικής κοινωνίας , εκπροσωπούν στην πραγματικότητα το 51,46% του εκλογικού σώματος, ενώ το πρώτο κόμμα το οποίο κατέχει παραπάνω από το 1/3 των κοινοβουλευτικών εδρών (108) στηρίχτηκε μόλις από το 11.98% των εγγεγραμμένων στους εκλογικούς καταλόγους.
Το ποσοστό της αποχής (34,91 %) ήταν το ιστορικά μεγαλύτερο – γεγονός που επιδέχεται διάφορες αναλύσεις και το οποίο είναι αποτέλεσμα πολλών παραμέτρων. Σε κάθε περίπτωση, το τεράστιο (για τα ελληνικά δεδομένα) ποσοστό της αποχής, αναπόφευκτα πρέπει να συνδεθεί με τα πάσης φύσεως ελαττώματα του αντιπροσωπευτικού συστήματος, είτε αυτά σχετίζονται με τον πολιτικό πυρήνα του όπως συμβαίνει κυρίως (π.χ. εκλογική απεργία, παθητική έκφραση δυσαρέσκειας, απάθεια – διαστάσεις που είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους), είτε με τις κοινωνικές ή ακόμα και γραφειοκρατικού τύπου παθογένειές του (αδυναμία μετακίνησης ετεροδημοτών λόγω οικονομικής δυσπραγίας, σφάλματα στους εκλογικούς καταλόγους, προσωπικά κωλύματα σε συνδυασμό με την ανυπαρξία δυνατότητας επιστολικής ή ηλεκτρονικής ψήφου κλπ.). Το αντιπροσωπευτικό σύστημα δεν είναι τίποτα άλλο από μια μέθοδος υφαρπαγής της κοινωνικής συναίνεσης ή ανοχής και το πολιτειακό σύστημα της κοινοβουλευτικής «δημοκρατίας» αντλεί την ηθική και πραγματική νομιμοποίησή του από μια καλοστημένη μηχανή εξαπάτησης ή/και διαστρέβλωσης της κοινωνικής βούλησης (αρκεί κανείς να δει τους πολυσύνθετους και παράλογους εκλογικούς νόμους ή την εσωκομματική έλλειψη δημοκρατίας – φαινόμενα που υπάρχουν σε όλες ανεξαιρέτως τις, επί της ουσίας, Κοινοβουλευτικές Ολιγαρχίες).
Αλλά ακόμα και με κοινοβουλευτικούς όρους, το πρώτο κόμμα, που συγκέντρωσε ποσοστό 18,85 % (κάνοντας την ιστορικά χαμηλότερη ποσοστιαία επίδοσή του), δεν νομιμοποιείται πολιτικά (και εν τοις πράγμασι, ούτε νομικά) να επιβάλει τους όρους του στο πολιτικό παιχνίδι. Ν.Δ. και ΠΑ.ΣΟ.Κ. (το οποίο επίσης είχε την ιστορικά χαμηλότερη ποσοστιαία επίδοσή του -13,18 % – ακόμα και σε σχέση με τις εκλογές του 1974 όταν συγκέντρωσε το 13,58 %), δηλαδή τα δύο κόμματα που μεταπολιτευτικά νέμονται την εξουσία και τις ζωές μας, τα δύο χέρια των κυρίαρχων ελίτ, φαίνεται πως διαλύονται σαν κομματικοί μηχανισμοί, πως κόπηκαν. Το αν, ποιος/ποιοι, πότε και πώς θα πάρουν τη θέση τους είναι κάτι που είναι πολύ νωρίς να προβλεφθεί και που, σε μεγάλο βαθμό, εξαρτάται από εμάς, από την κοινωνία την ίδια.

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

1 Μάη 1886, Σικάγο Οι ρίζες της Πρωτομαγιάς

0 σχόλια


WALTER CRANE, "The Vampire", 1885.
Ο κοιμισμένος εργάτης, που απομιζιέται από το βαμπίρ του καπιταλισμού,
ετοιμάζεται να ξυπνήσει από την αγγελική φιγούρα του Σοσιαλισμού.
Το 1887 τέσσερις αναρχικοί του Σικάγου εκτελέσθηκαν. Ένας Πέμπτος εξαπάτησε το δήμιο αυτοκτονώντας στη φυλακή. Τρεις ακόμη θα περνούσαν 6 χρόνια στη φυλακή μέχρι που πήραν χάρη από τον κυβερνήτη Altgeld που είπε ότι η δίκη που τους καταδίκασε χαρακτηρίστηκε από "υστερία, ένα τσούρμο ενόρκους και έναν προκατειλημμένο δικαστή". Το κράτος είχε, σύμφωνα με τα λόγια της δίωξης, θέσει την "Αναρχία … σε δίκη" και ήλπιζε ότι οι θάνατοί τους θα ήταν επίσης ο θάνατος της αναρχικής ιδέας.
Οι αναρχικοί ήταν οργανωτές συνδικάτων και η Πρωτομαγιά έγινε διεθνής ημέρα εργαζομένων για να θυμίζει τη θυσία τους. Καταδικάστηκαν με ψεύτικες κατηγορίες για τη ρίψη μιας βόμβας στην εισβολή της αστυνομίας σε μια διαδήλωση στο Σικάγο. Η διαδήλωση αυτή ήταν τμήμα απεργίας με αίτημα το 8ωρο, στην οποία συμμετείχαν 400.000 εργάτες του Σικάγου και ξεκίνησε την 1η Μάη του 1886.
Η αναρχική ιδέα δεν πέθανε στο Σικάγο το 1887. Σήμερα εμπνέει ένα νέο κύμα του αγώνα ενάντια στον παγκόσμιο καπιταλισμό. Ενώσου σε αυτόν τον αγώνα.

Παρίσι, Πρωτομαγιά 2000

Κράξιμο, συνθήματα και αποδοκιμασίες στην ομιλία του Βενιζέλου στην Πάτρα

0 σχόλια

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΙΚΑΓΟ: 1886 – 2012 ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

0 σχόλια

ΠΟΡΕΙΑ 1Η ΜΑΗ, ΜΟΥΣΕΙΟ 11:00


Η φετινή συγκυρία της Εργατικής Πρωτομαγιάς θέλει την παγκόσμια εργατική τάξη, την τάξη των καταπιεσμένων και των «κολασμένων όλης της γης», να υποχωρεί διαρκώς απ’ όσα με αίμα είχε κατακτήσει από την απεργία της 1ης Μάη του 1886 στο Σικάγο –που την καθιέρωσε ως μέρα μνήμης των εργατικών αγώνων– μέχρι σήμερα.

Εμείς κρατάμε όλη τη γης μες στ’αργασμένα μπράτσα
και σκιάχτρα στέκουνται οι θεοί και αφέντη έχουνε φάτσα.
Γιάννης Ρίτσος, Επιτάφιος

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Α.Τ. Μεταμόρφωσης «Άμα σε σκοτώσω εδώ μέσα δεν θα μπορέσεις να μου κάνεις μήνυση!»

0 σχόλια
Οι ρατσιστικές επιχειρήσεις σκούπα του Χρυσοχοίδη γίνονται σε συνεργασία με τους νεοναζί και τους φασίστες. Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης ναζιστικού τύπου είναι η πιο φρικιαστική ρατσιστική επίθεση εδώ και είκοσι χρόνια. Καλλιεργούν ένα  κλίμα φόβου Βενιζέλος, Σαμαράς και Καρατζαφέρης με επωφελούμενους τους νεοναζί της Χρυσής  Αυγής και θύματα τις δημοκρατικές ελευθερίες όλων μας. Θέλουν να αποπροσανατολίσουν το οργισμένο κόσμο από τις ευθύνες τους για την φτώχια, την ανεργία και την εξαθλίωση που έφεραν και φέρνουν τα Μνημόνια της χρεοκοπίας. Οι καταγγελίες των αγανακτισμένων νεοναζί είναι τρόπος άσκησης της αστυνομικής επιτήρησης σύμφωνα με το νέο δόγμα του Χρυσοχοίδηπου δεν διάβασε ποτέ το Μνημόνιο!

Η Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσιμό και τη Φασιστική Απειλή δημοσιοποιεί τη καταγγελία του Μιάν Ταμούρ και τις φωτογραφίες των θυμάτων των ρατσιστικών επιθέσεων. Οι ευθύνες του Χρυσοχοίδη και των υπαλλήλων στα ρατσιστικά εγκλήματα πρέπει να ξεσηκώσουν τη αντίδραση των συνδικάτων, των Δημάρχων, των φοιτητικών συλλόγων και του Δικηγορικού Συλλόγου. 
Τη Κυριακή 22 Απρίλη στις 6.30μμ ομάδα φασιστών με ρόπαλα επιτέθηκε οργανωμένα και χτύπησε Πακιστανούς μετανάστες στο σταθμό του προαστιακού στη Μεταμόρφωση. Τρεις από αυτούς τραυματίστηκαν σοβαρά. Οενας νοσηλεύεται με βαριά τραύματα στο κεφάλι και το χέρι, ένας δεύτερος έχει σπασμ΄νο χέρι και τραύματα στο κεφάλι και το πρόσωπο. 
Η Αστυνομία ειδοποιήθηκε αμέσως. Ο ξυλοδαρμός έγινε μπροστά στα μάτια της πρώτης ομάδας τεσσάρων αστυνομικών που έφτασαν εκεί. Η ενίσχυση της ομάδας κατέληξε σε προσαγωγή μεταναστών ενώ τα φασιστοειδή έφυγαν ανενόχλητα.
Όταν ένα ς μετανάστης πήγε στο ΑΤ Μεταμόρφωσης για να κάνει μήνυση τον έδιωξαν οι αστυνομικοί αφού το ρώτησαν αν γνωρίζει τη ταυτότητα των δραστών!
Όμως η αστυνομική κάλυψη του πογκρόμ κατά των Πακιστανών μεταναστών συνεχίστηκε. Την Δευτέρα 23 Απρίλη εμφανίστηκε σε συνέντευξη τύπου στην ΕΣΗΕΑ ο Μιάν Ταμούρ, φίλος των θυμάτων και κατάγγειλε το περιστατικό. Την Τρίτη 24 Απρίλη το πρωί στις 9.30πμ αστυνομικός με μηχανάκι τον παρακολουθεί έξω από το σπίτι του μέχρι τη στάση του λεωφορείου όπου και καλεί τέσσερις άνδρες της Ασφάλειας για να τον προσαγάγουν στο ΑΤ μεταμόρφωσης. Τον ρωτάει: «Είσαι μάγκας; Πειράζεις το κόσμο; Σε έχουνε γ…. ποτέ;»
Στο ΑΤ μεταμόρφωσης οι αστυνομικοί τον πήγαν στο 2ο όροφο. Στο ασανσέρ τον χτύπησαν στο πρόσωπο. Ο αστυνομικός του ζήτησε να κατεβάσει τα χέρια από το πρόσωπο. «Κάτω τα χέρια σου θα σε χτυπάω όποτε θέλω. Θα σε γ… εδώ» φώναζε ο αστυνομικός.
Τον έβαλαν σε ένα δύο δωμάτιο όπου έβγαλαν έξω δύο γυναίκες και έκλεισαν τα παράθυρα. 
«Άμα σε σκοτώσω εδώ μέσα δεν θα μπορέσεις να μου κάνεις μήνυση» φώναζε ο ένας που το χτυπούσε.
«Θα σε ρωτήσω πράγματα και θα απαντήσεις ναι, τίποτα άλλο, κατάλαβες;»
Μετα ήρθε ο διοικητής, το πήρε μαζί του και το ρώτησε: «Πές μου την αλήθεια, πείραξες γυναίκες; Γιατί πηγαίνεις γυμναστήριο;»
Του απάντησε:»Χτύπησαν παιδιά τη Κυριακή μια ομάδα. Φύγανε όλοι όταν ήρθαν πολλοί αστυνομικοί». Ο διοικητής του είπε «θα ελέγξουμε στα κομπιούτερ αν έχει κάνει κάτι.»
Η προσβλητική συμπεριφορά συνεχίστηκε από χειριστή του κομπιούτερ ο οποίος στην έκφραση του Ταμούρ: ¨Φίλε δεν έχω κάνει ποτέ τίποτα…» απάντησε «Δεν είμαι φίλος σου, θα σου ρίξω μπουνιά. Θα σε στείλω πίσω στο Πακιστάν.» 
Στο τέλος  ο διοικητής του είπε: «Είσαι καλό παιδί, δε βρήκαμε τίποτα. Φύγε και έλα αύριο με όσους μένετε μαζί.»
Είναι καιρός να βάλουμε τέ4λος στις ρατσιστικές επιχειρήσεις σκούπα και τη συνεργασία ΕΛΑΣ με τις φασιστικές συμμορίες.

«Ο Aγών μου» του Χίτλερ θα κυκλοφορήσει επίσημα στη Βαυαρία

0 σχόλια
Η τοπική κυβέρνηση του γερμανικού κρατιδίου της Βαυαρίας ανακοίνωσε ότι προετοιμάζει μία νέα, σχολιασμένη από ιστορικούς έκδοση του διαβόητου βιβλίου του Αδόλφου Χίτλερ «Ο Αγών μου». Στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί η συγκεκριμένη έκδοση από φοιτητές, πανεπιστημιακούς αλλά και κάθε αναγνώστη που ενδιαφέρεται για την άνοδο, την επικράτηση και τα εγκλήματα του ναζισμού. Θα κυκλοφορήσει μάλιστα και μία πιο ευσύνοπτη έκδοση για χρήση από μαθητές στα σχολεία.